2010-05-17

Ibland undrar man över hur de som gör undersökningar på nätet tänker. Jag fick just en om elbolag. Det var en massa påståenden om E.ON. som man skulle betygsätta. Mina svar var ganska negativa... och när jag klickade vidare så passade jag helt plötsligt inte in i undersökningen.

Äh, nu ska jag sova. Jag är ganska slut i huvudet efter att ha "jobbat" med föräldrarnas dator större delen av dagen. Jag har blockerat websidor. Min morsa var så entusiastisk när hon upptäckte att man kan vara med i tävlingar på nätet. Tyvärr måste man lära sig vilka tävlingar som det är värt att vara med i. De där sidorna som har tävlingar och erbjudanden på samma sida är lite luriga... kryssar man fel så kan det sluta med att man får hem grejer som man inte vet om att man har beställt. Om du inte vet vad jag babblar om så kan det t.ex. stå så här (fast med ännu fler frågor och så kallade "erbjudanden" inbakade snyggt på sidan):

Brukar du läsa veckotidningar?
¤ ja ¤ nej

Vad brukar du helst läsa om?
¤ mode ¤ kultur ¤ annat

Skulle du vilja prova xxxxxxx i två månader för bara 9,90 kr ? (frakt och expeditionsavgift tillkommer. Du blir även medlem och får spännande nyhetsbrev från våra samarbetspartners)
¤ ja ¤ nej