2010-11-04

Allt är skit... trodde jag hade hittat en kamera som var bra (likadan som Mårten har). Men hans ljud när man filmar verkar också vara bajs. Jag vet inte vad jag ska göra. Allt är så meningslöst. Jag orkar inte med den svenska vintern... jag får väl sluta mig i mitt lilla skal och ockupera mig framför TVn och vara i någon sorts dvala tills det blir vår igen. Jag är bara så trött på allt.

Mina föräldrar ska iväg på en minivacation... tycker de kunde ha åkt längre tid än två veckor. Jag tycker det är skönt att vara själv ibland. Blä, har ingen lust att göra någonting längre. Jag vill inte vara här... vill inte vara nedstämd jämt. Och jag har fortfarande ont i den jävla svanskotan. Can someone please shoot me?

Nu ska jag väl lägga mig misstänker jag... Mårten är alltid trött. Jag skulle kunna vara uppe hela natten och röja.