2010-11-18

Det var ett tag sedan jag skrev något... jag har inte känt för att skriva. Inte för att det har funnits särskilt mycket att skriva om ändå. Den här dagen var skit... tycker att det mesta gick fel. Tidigare i veckan så vann Mårten biljetter till en galapremiär. Sedan visade det sig att de hade gjort fel. Kul. Samma dag ringde det på mobilen... och jag fick veta att jag hade vunnit en kaffebryggare... en sådan där modern grej med kapslar. Idag har jag känt mig nere... men jag hittade ett mail i skräppostmappen... och där stod det att jag har vunnit biljetter till en mässa. Det är ju kul, det hjälper upp humöret lite.

För övrig känns allt bara meningslöst. Jag är hemma hos mig förresten för min morsa mår inte bra. Jag har nästan emetofobi och min morsa käkar någon stark smärtstillande tablett som hon kräks av. Jag tål inte sådant så jag ska vara i min lägenhet tills hon mår bättre. Morsan berättade att hon har ont för att hon sträckte någon muskel när hon sprang efter mig vid bion när hon sa helt knäppa saker och förstörde hela kvällen. När hon berättade det för mig såg hon nästan anklagande på mig som att det var mitt fel. Helt jävla fucked up. Jag säger bara: karma. Alla som sårat mig någon gång råkar oftast ut för saker. Mitt ex fick näsblod... samma sak med Mårten en gång förut.