2010-11-20

Jag har känt mig ganska borta idag. Just nu mår jag inte så bra så jag ska försöka sova lite. Imorgon får jag komma ihåg att ta mina två Lergigan vid den tid jag ska... runt 22. Inte för att det hjälper mycket, men det är väl ändå bättre än inget alls. Mina föräldrar skulle komma över imorgon och lämna lite käk men det blir nog inte av för när jag tittade ut för någon minut sedan så såg jag att det är snö överallt. Det är bäst att de inte ger sig ut i snöskiten.

Toppen, nu låter min externa hårddisk jättemycket. Jag fick upp något konstigt meddelande när jag kopplade den till datorn så nu scannar jag igenom den för att se om det finns några fel som kan repareras. Det vore bra om den fungerar som den ska för jag måste kopiera allt av värde från min stationära dator. Varför? Jo, den börjar krångla allt mer. Förhoppningsvis håller den ett tag till... men det är bäst att vara på den säkra sidan så jag kommer göra backups lite då och då.

Nej, dags att smörja in ansiktet med lite svalkande creme. Tidigare idag frös jag som fan och var tvungen att tejpa längs större delen av golvlisten. Det är så jävla dåligt gjort att de iskalla vindarna utifrån blåser rakt in. Nu har jag lyckats höja temperaturen inomhus från 22,1 till 22,8. Tjoho. Jag har även handdukar för att isolera ännu mer. Det ser knäppt ut men det funkar...