2012-11-25

Är ganska borta idag... hjärnan tar nog en paus från allt. Förutom bråcket så har jag även ont i huvudet idag. Tror det började igår... när Mårten och jag fick åka tillbaka till IKEA (ja, jag har sängen här redan) och köpa en bäddmadrass. I vanliga fall brukar jag bara ha ett madrasskydd på en resårbotten... för jag gillar att sova på hårt underlag... men nu blev det lite för hårt så jag köpte en 5 cm tjock madrass. I alla fall, innan jag köpte madrassen ville jag förstås testa den på en likadan säng som jag köpt, så det gjorde jag på sängavdelningen. Självklart så glömde jag bort min yrsel... lade mig ner på sängen som vanligt... och fick världens jävla yrsel. Jag låg kvar en stund och sedan hjälpte Mårten mig upp men det snurrade som fan. Efter det har jag haft huvudvärk. Inte så farlig att jag måste ta Alvedon... men irriterande.

Nej, nu kan jag inte sitta här vid datorn längre. Bråcket säger ifrån så jag ska lägga mig på soffan och se på TV. Adjöss!