2012-11-09

Idag verkar jag inte vara så bra på att beskriva någonting. Jag känner mig nere också för att jag inte mår bra, varken med bråcket, ångesten eller huvudvärken, illamåendet osv osv. Det är så mycket tjafs och småirritationer jämt också. Jag orkar inte med det... varken fysiskt eller psykiskt. När jag är upprörd gör bråcket mer ont. Antar att det är för att jag spänner mig omedvetet. Säkert därför jag har huvudvärk också. Jag vill bara bort från allt. Får väl "gömma mig" i TVns fantastiska värld... glömma bort allt som är jobbigt... hur det nu ska gå till.

Äh, nu är mina ögon trötta. Datorn också eftersom det ibland kommer två bokstäver trots att jag bara trycker på tangenten en gång. Jag har försökt ändra repetitionshastighet och annat i musinställningarna... öh, låter knäppt... pekdonsinställningarna... men det hjälper inte.