2012-11-12

Jag håller på och röjer hos mina päron. Jag har två säckar; en "slängasäck" och en "säljasäck". När jag är färdig här (lär väl dröja några veckor p.g.a. bråcket) så röjer jag hemma hos mig... igen. Jag börjar tröttna på alla småprylar på hyllorna som bara samlar damm och gör det krångligare att städa. Måste även göra mig av med kläder som jag köpt förut men aldrig använt. Man kan inte tänka att "ja, men någon gång kommer jag säkert ha nytta av den här". Jaså? Även om den legat i garderoben i flera år?

Nej, nu ska jag gräva i garderoben. Jag har inte haft något bra förvaringsställe här hos päronen tidigare så i min garderob finns både kläder, mat, elektronik och hudvårdsprodukter. Nu har jag ju en gigantisk byrå och så köpte jag en stor plastlåda hos IKEA som passar under sängen.