2014-03-23

Mediciner

De tre viktigaste pillerna i min hylla: Xanor, Omeprazol, Postafen. Jag glömde Lergigan men man ser lite av burken uppe till vänster på fotot. Hm, p-piller äter jag förstås också för att få regelbunden mens och framförallt för att slippa smärtor. Jag använder det inte som preventivmedel precis eftersom senast jag rullade runt i sänghalmen med någon (exet) var 2001. Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven... Ursäkta, min hjärna verkar göra försök att roa mig. Vad jag tänkte säga är att det inte gör mig något att leva som nunna (*ha, ha*). Jag värdesätter andra saker mer... som att vara ångestfri, resa, se nya saker o.s.v. Jag skulle ändå inte vilja ha ett förhållande för jag litar inte på någon... alls. Jag har fått hjärtat krossat en gång, det räcker.

Nu ska jag sova. Tog en Xanor för någon timme sedan för min ångest var sjukt jobbig. Jag åt för mycket mat idag... och fel typ av mat så ångesten blev värre och bråckontet också.