2014-03-22

Skottning

Igår skottade jag typ ett ton snö. Förhoppningsvis är det sista gången i år. Idag smälte nästan allt bort men det får gärna bli varmare än +10 grader. Fast det kändes inte så på grund av blåsten. Mårten och jag var ute och handlade käk. Jag hade ont som fan i bråcket idag. Det blev värre och värre, var nästan tvungen att sätta mig i en av affärerna... men jag pinade mig igenom dagen för att kunna köpa det jag behövde.

Imorgon ska jag träna om det inte gör för ont och sedan kommer mina föräldrar hem från sin minisemester. De kan vara glada att de slipper snöhelvetet. Det var ju fan nästan två decimeter snö.

Känner mig deppig idag också. Kanske onödigt att skriva att jag är deppig. Jag är det hela tiden. Får väl istället skriva när jag inte är deppig. Men nu ska jag... Va? Är klockan snart halv ett?! Jag trodde den var strax efter elva. Nu ska jag sova.