2014-03-07

onsdag

Onsdagen var en kul dag. Mårten och jag var på eventet som jag vann entré till. Det var en Miley night där allt handlade om Miley Cyrus. Vi minglade lite, käkade chips och drack läsk... sedan satt vi i en liten biosalong och tittade på bland annat Miley unplugged. Innan vi gick in i salongen så fick alla ta varsin lott för de skulle lotta ut linnen, exklusiva skivor, konsertbiljetter och annat. Jag sa till Mårten: "Om de ropar mitt nummer, kan du gå och ta emot priset då?". Inte för att jag trodde att jag skulle vinna. Jag vinner sällan när det hänger på tur. Första numret de ropade hade inte någon konstigt nog... och nummer två var från en lott som ingen hade fått andra halvan på. Men tredje numret som ropades upp (fast egentligen första vinstnumret) var mitt nummer. Så jag gav det snabbt till Mårten som fick gå fram och välja pris. Han tog konsertbiljetter för det är kanske det roligaste av priserna. MTV var där under hela kvällen och filmade... och stackars Mårten finns nog med både på bild och film. Jag är bara glad att han var snäll och gick fram istället för mig för det hade varit för jobbigt för mig.