2015-01-29

Igår innan jag gick och la mig tog jag bara tre Xanor. Minns inte att jag tog något annat. Så här sov jag. Eftersom magen är opererad kan jag bara sova på rygg. Jag är så oerhört glad att det finns Xanor för jag hade inte levt idag annars. Visst, under helvetesdagen (alltså på operationsdagen) räknade Mårten att jag tog sammanlagt 12 st x 0,5 mg Xanor. Det gjorde att jag klarade mig igenom det jobbigaste utan ångest i alla fall. Illamåendet var en annan sak. Ligger du på sjukhus och mår illa; be om Zofran (det bästa jag någonsin fått mot illamående) och vill de inte ge dig det... be då att få syrgas för det hjälpte också enormt mycket.

Nu ska jag på något sätt ta mig upp ur sängen. Igår kändes det som någon höll en eldfackla vid stället där bråcket var. Det brände till... men med en sådan styrka som du inte ens kan föreställa dig.