2015-01-27

Jag opererades igår. Mådde skit efteråt. Det var typ värsta dagen i mitt liv. Nu har jag fått en massa piller. Jag kan inte äta mat för då mår jag jätteilla. Men det verkar som att om jag tar en Zofran mot illamående en halvtimme innan jag äter så går det bättre. Jag träffade min kirurg idag och då sa jag att jag kan försöka äta fruktpuré. "Jättebra" sa han. Så jag sa att "då kanske jag ska köpa mer barnmat". Det tyckte han var en bra idé så jag köpte en mängd burkar. För någon timme sedan åt jag pasta bolognese som egentligen är för 6 månader gamla ungar. Det var inga bitar i alls, bara ren pure. Smakade sådär men det gick ner... och inget har kommit upp än. Kirurgen sa också att det är inte viktigt att jag äter. Vätska är viktigast, men inte vatten utan sånt med mer näring i. Mineralvatten var bra sa han. Jag har köpt aprikoskräm också.

Nu orkar jag inte tänka på operation och annat. Om du undrar: ja, jag har ont såklart.

Något som är roligare. Jag filmade ungarna i boet. Jag är rätt säker på att jag såg 5 stycken. Det är minst fyra i alla fall.