2021-01-16

Det allra bästa med att kunna sluta med Xanor tror jag nog ändå skulle vara att slippa ha något med psykvården att göra. Om jag tänker efter så har jag efter varje besök hos psyk alltid mått sämre. Det var alltid snack om byte av mediciner, terapi och allt möjligt som gjorde att jag fick mer ångest. Eller den puckade psykolog jag hade som jag tror med flit ville få mig att må dåligt. Kvinnor gillar mig inte och jag vet inte varför. I och för sig finns det män som är otrevliga också... men inte i lika stor utsträckning som kvinnor. Jag tror en del män inte kan handskas med att en kvinna är smartare än dem. Många (även kvinnor) verkar känna sig hotade av smarta människor. Mårten har mycket högre IQ än mig men jag tycker bara det är intressant att få höra en riktigt smart människas tankar om allt möjligt.

Tiden går... jag måste spela lite datorspel också innan jag lägger mig. Jag har hittills spelat många olika spel men har nu bara ett spel på datorn och sedan förstås Pokémon Go på mobilen. Har tappat lusten för allt senaste tiden... och ja, mens på måndag bidrar till hur jag mår just nu.