2021-01-14

Mår inte så bra. Det är väl en blandning av allt. Dessutom ska jag få mens på måndag. Mina PMS-besvär är inte som andras. Jag blir inte förbannad, bara deppig... vilket inte passar alls just nu när jag inte har en aning om hur min närmaste framtid ser ut.

Jag grävde efter ännu mer info om psykiatern (på lagliga sätt förstås). Inte för att jag någonsin vill bli hans patient. Jag är bara nyfiken på hur man kan vara så kall och sociopatisk. Hittade att förutom vapen så gillar han våldsamma spel och brottning. Var för sig säger väl inte det så mycket om någon... men lägger man ihop all info man hittar så får man en helt annan bild.

Nej, han är inte värd att ödsla mer tid på. Jag fick nog av att rota i hans privatliv när jag hittade grejer om hans farsa som inte heller verkar vara... hrm... normala.