2021-02-13

Imorgon ska jag träna... oavsett hur jag mår eller hur sent på dagen jag vaknar. Måste komma igång med det hela.

Öh... skrivartorka. Det blev bara helt tomt i hjärnan plötsligt. Mår sådär idag. Har ont i magen men vet inte riktigt vilken typ det är... inte magkatarr ont i alla fall. Inte mens-ont heller.

Nej... nu ska jag spela lite spel på datorn och sedan sova... eller försöka sova. Jag brukar oftast inte ha problem att somna men med nedtrappningen av Xanor, all skit runtomkring en osv så blir det lite jobbigare. Jag fick utskrivet Imovane av förra husläkaren även om det var motvilligt eftersom den numera också är klassad som beroendeframkallande. Herregud, egentligen är väl all medicin beroendeframkallande...

Får kolla någon dag vad Apoteket har som gör en trött eller avslappnad. Naturläkemedel alltså. Än så länge är det nog inget jag behöver men det skadar aldrig att se vad det finns för utbud.