2021-02-18

Jag kollade mina provsvar idag. Allt var normalt förutom snabbsänkan som var 12. Man ska helst ha under 5. Tycker det verkar skumt även om läkarna inte tycker det är konstigt. När jag hade min cancerknöl var snabbsänkan också 12. Den andra sänkan var på 30 någonting då men nu är den på 16... vilket är strax under det värdet man bör ha (20). Säg att mina nuvarande sänkor på 16 och 12 inte är något att bry sig om... men tänk om det har någon betydelse om/när jag vaccineras? Om jag inte är dunderfrisk så kanske jag blir sjuk av vaccinet... mitt immunförsvar är kanske kasst och inte pallar med. Jag blir t.ex. alltid förkyld när jag använder munvatten, även alkoholfritt sådant. Det är väl antingen på grund av mitt immunförsvar eller att även goda bakterier dör. Coronaskiten är förvisso virus... och det dröjer nog ett bra tag tills jag ska vaccineras... vilket är bra. Jag vill se vad folk får för biverknigar och om det hjälper... speciellt med alla mutationer som finns.

Är klockan 5???? Jag som ställt klocka för att komma upp i tid för att träna. Nåväl, jag är inte trött. Nedtrappning av Xanor gör inte att man sover bättre precis...