2021-02-26

Fick veta idag att senaste psykiatern jag träffade som sa att jag var beroende av Xanor men ändå vägrade skriva ut medicinen inte längre är kvar på mottagningen. Han har blivit omplacerad till något annat ställe där man behandlar ungdomar som fått sin första psykos. Så varken han eller den förra psyktanten som behandlade mig illa är kvar. Vad det innebär för mig har jag ingen aning om. Jag orkar inte tänka på det utan avvaktar och ser vad som händer.

Apropå Xanor är jag fortfarande på 0,5 mg just nu. Det går sådär, det är ganska jobbigt men jag står ut. Jag har en del magvärk ibland och jag svettas som fan varenda natt sedan jag sänkte till 0,5 mg. Jag mår illa ofta också... tar illamåendetablett ibland men vissa gånger räcker det med lite sockerfri Coca-Cola eller pepparkakor.

Nu ska jag se vidare på Big Brother. De har fest i huset just nu...