2024-07-02

Fan, jag vet aldrig hur jag ska göra med mitt användarnamn på TikTok. Jag kan inte ändra det förrän efter 4:e juli. På ett sätt vill jag ha kvar namnet jag har nu… men ändå inte. Jag har inga problem med namnet på andra sociala medier, det är bara på TikTok. Det är kanske för att det är live. En del säger hela mitt namn men vissa ser lite generade ut… andra säger bara halva mitt namn. Koreanska Netflix-snubben hälsade idag och sa "Oh, you are here. Nice to see you again". När jag gav honom en gåva för att hjälpa när han tävlade mot en annan så tackade han mig. Jag skrev sen i chatten att jag skulle sova för klockan var ett på natten. Han svarade "It's 1AM here too. Good night and sleep well". Jag vet att han är i södra Europa men inte exakt var. Alltså jag vet var han var för ett par dagar sedan men han reser rätt mycket så jag tror han är någon annanstans nu.

Jag var väl inte helt ärlig med att jag skulle lägga mig. Jag ville tillbaka till en annan kille som sjöng och dansade. Han var inte så bra på att sjunga men helt okej på att dansa så jag började följa honom. Direkt så tackade han mig. Sen satt han tyst en stund och kollade på sin dator. Hans min ändrades… han smålog. Jag vet inte hur det är för andra men ibland när man tittar på någon streamare som får såna miner så tänker man "åh, undrar om han kollar på mina bilder?". Oftast brukar det inte vara så. Men idag måste det ha hänt för det dök upp en ruta där det stod att han börjat följa mig… och det är inget fejk-konto.

Usch, jag mår inte bra. Jag har säkert skrivit en massa stavfel. Måste nog sova snart.