2024-07-03

Mårten pratade med min cancerläkare idag. Min cancer har inte spritt sig till andra organ, hjärnan eller skelettet. Det syntes ingenting ovanligt alls på bilderna förutom att jag har lite skolios. Min morsa har det och eftersom det är ärftligt så har jag det också nu. Jag hade inte det när jag var yngre för jag tror de kollade sånt när man gick i skolan.

Nä, jag är trött och mår inte bra så jag ska fixa en fågelvideo, sen sova. Jag kollade på TikTok nästan hela dagen idag. Det är både intressant och roligt och får tiden att gå fortare. Dagens tema idag blev av en slump sång. Allt från karaokesjungande amatörer till riktiga sångare. Alla var från olika länder också… Vietnam, Sydkorea, Spanien. Just nu lyssnar jag på han från Vietnam… hans användarnamn är Manhkun99. Han sjunger inte alls sådan musik som jag brukar lyssna på men det passar bra innan man ska sova. Han brukar börja sända vid midnatt svensk tid… fast idag var han sen.