2024-07-04

Jag sitter och spelar Gardenscapes på datorn och samtidigt har jag på TikTok på mobilen och lyssnar på en koreansk snubbe. Varje gång jag kommer in på hans sändning så hälsar han på mig... typ 4 eller 5 gånger. Av någon anledning så hakar han upp sig på mitt namn. Efter att han har hälsat så säger han mitt namn ett par gånger till... vilket verkar störa alla andra kvinnor i hans chat. Alla är jättetrevliga mot varandra, nästan överdrivet trevliga... men inte mot mig. Istället driver de med mig och mitt namn. Whatever, de får väl vara avundsjuka... jag kollar inte på snubben för att jag vill dejta honom. Jag tittar för att jag tycker han är underhållande och sjunger okej. Det har alltid varit samma sak hela mitt liv... kvinnor typ hatar mig. Det är därför jag inte har några tjejkompisar.

Aaaaahhh! En av hans tanter (ja, de flesta som kollar på honom är äldre än mig) har precis börjat följa mig. Nej... usch. Jag låtsas att jag inte sett det. Jag fattar inte att alla är så... hysteriska... jag är rätt säker på att snubben är gay ändå. Inget fel alls med det men jag menar att han förmodligen inte är intresserad av någon av dem på det sättet som de är intresserade av honom. Jag verkar vara den enda som är på TikTok enbart för att fördriva tiden... Nu slutade han sända. Då går jag vidare till nästa korean... som också sjunger olika k-pop låtar.