2024-07-23

Jag har fastnat i TikTok igen. Just nu lyssnar jag på en amerikansk countrysångare. Jag hatar countrylåtar men det passar bra just nu när jag gör annat.

Fan, vad hände nu? Har hörlurar på mig och hörde "bluetooth disconnected". Jag är på toa… batteriet i andra telefonen måste ha dött. Irriterande.

Nåväl, innan jag lyssnade på countrysångaren så hamnade jag hos en spansk DJ. Jag tror att jag bara lyssnade i mindre än 2 minuter men när jag kollade nyss så har han börjat följa mig. Aha, nu kom jag på en grej… jag går ofta in på folks profiler och när han var färdig med sitt DJ:ande så såg han säkert att jag hade varit inne på hans profil. Jag får väl följa honom tillbaka. Ska kolla mer imorgon om han är den riktiga personen eller fejk. Man vet aldrig. I och för sig så har han 26000 följare…