1999-03-10

Idag fick jag en hel del gjort på föreningen. Hann knappt sitta still en enda sekund... det var papper som skulle kopieras, saker och ting som skulle skrivas ut m.m. Mycket folk var det också...

Jäkla snö. Varför ska det komma en massa snö just nu för? Jag har fått nog av kylan. Ont i ryggen har jag också. Det är min säng som är kass. Resåren är sönder... när jag ligger ner så känner jag en jävla fjäder precis vid ryggen (en stålfjäder alltså...). Så morsan... om du ser det här... jag önskar mig en säng på min födelsedag. *smile*.

*gäsp*. Vad jag skulle behöva just nu är ett varmt bad och massage. Mina muskler ömmar. Särskilt vid axlarna... det är väl för att jag har suttit och spänt dem omedvetet. Aha... nu kopplade en av mina polare upp sig på Internet. Alltid lika kul med ICQ.