1999-03-17

Kom hem från föreningen för inte så länge sedan. Hela förmiddagen och större delen av eftermiddagen var lugn. Det var först på kvällen som det droppade in lite folk. Min mobiltelefon ringde hela tiden... antingen så var det morsan eller Roger... oftast Roger förstås. Men det är bara kul. Då kommer i alla fall telefonen till användning.

Jag är lite nervös inför fredagen. Rättelse: jag är mycket nervös inför fredagen. Tommy och jag ska till Berns eftersom det är något slags "Samverkansforum" med olika föreläsare, utställare osv. Egentligen har jag inget att vara nervös över, jag behöver ju inte föreläsa... det sköter Tommy. Vad ska då jag göra där? Vara ett litet mediaoffer kanske...? *skratt*. Kanske folk känner igen mig och viskar till varandra: "Titta där, var det inte den tjejen som var i tidningen? Du vet, hon med social fobi?". Hm...

Nu ska jag fortsätta käka min utsökt goda smultron-yoghurt och surfa runt lite på Internet.