1999-03-31

Jag har fått tag i morsan och berättat hur läget är. Hon blev inte speciellt glad. Inte jag heller förstås. Det är ganska dålig stil av dem... på mottagningen alltså. Det verkar inte som att de bryr sig om mig...

Farsan får jag inte tag på. Han är och simmar (som vanligt). Han kommer hit efteråt. Jag ska nog be att han skjutsar mig fram och tillbaka hem. Jag hann inte ge fåglarna mat imorse... hann inte ta med mig mat hit till föreningen heller. Fast... jag vet inte om jag har lust att komma tillbaka hit. Jag är inte på speciellt bra humör, är en aning förbannad. Hm. Snart kommer farsan... hm... jag stannar nog hemma. Jag måste få avreagera mig på något sätt... spela en CD-skiva med lite aggressiv hardcore-speedcore-gabber och samtidigt spela något skjuta-döda-spel... mmm... ja... Jag orkar inte sitta här på föreningen idag. Jag orkar inte... nej.