1999-03-21

Roger kollar på TV. Hockey. Hrm... jag ska snart koppla upp mig på Internet och surfa lite. Sedan får vi se när jag blir trött... eller Roger. Vi ska inte lägga oss allt för sent, då mår man inte särskilt bra dagen efter.

Idag var vi hos mina föräldrar och käkade lunch. Vi hade det ganska kul. Morsan hade skrivit ut från min dagbok åren 89-90. Jag satt och läste högt... och vi skrattade allihop åt olika knäppa saker som jag hade skrivit.

Jag var i centrum både idag och igår. Mycket folk var det också, men det gjorde inte mig så mycket. Fast det är klart... om man vill träna på att gå omkring i t.ex. centrum så kan jag rekommendera att börja med det vid en tid då affärerna inte har öppnat eller precis när de har stängt. Det är så lugnt och fridfullt då... riktigt mysigt.

Hm... nu höll jag på att kliva in i drömmarnas värld. Ja, jag är en sådan person som ofta dagdrömmer. Det kan vara riktigt trevligt att drömma sig bort till en annan tid... annan plats...