1999-12-30

Jaha, det är inte så mycket kvar nu på det här året. Det är tänkt att Roger och jag ska över till mina föräldrar imorgon. "L2" (en väninna till morsan) ska också dit. Jag mår fortfarande som en rutten gurka. Förkylningen sitter i. Jag hade ont i halsen tidigare idag. Nu har det gått över, men istället har jag ont i magen. Kanske det är nervositet, kanske det är influensan. Vem vet? Kanske bäst att kolla om jag har feber. Kan skriva några rader samtidigt.

Roger var på jobbintervju igår. Det var inget lockande säger han eftersom lönen var usel. 12.500 kr/mån var den på. Så sökandet efter jobb fortsätter. Någon gång borde man få napp.

Okej... nu ska vi se. Nej, ingen feber. Bara den rätta tempen 37,1 som jag alltid har när det är dags för månadsplågan. Jag har beräknat att den ska komma ca den 3:e januari. Bara den inte dyker upp på nyårsafton eller nyårsdagen. Hm. Och stackars mina fåglar... hoppas att de inte blir ihjälskrämda imorgon på grund av alla fyrverkerier.