2000-03-10

Hm. Nu har Roger åter igen klämt fram en löjlig grej som han har funderat på länge. Det är förmodligen därför han har varit så konstig de senaste veckorna. Fan, varför kan han inte bara säga vad han tänker på... med en gång. Nu var det i alla fall något om en helgkryssning som de ska göra med jobbet. Han trodde att jag skulle bli arg eller sur om han berättade det. Varför? Ja, både han och jag lider av det välkända fenomenet svartsjuka. Och jag har sagt till honom att jag litar på att han inte hittar på något dumt... när han håller sig någorlunda nykter. Tyvärr, jag är sån... jag litar inte på fulla människor.

Vi såg på Melodifestivalen tidigare ikväll. Enligt våran mening var det helt fel låt som vann. Förfärligt. Inga av bidragen var bra men den låten som vann var verkligen inte bland de bästa.

Ja, just det. Vi hämtade ut magmedicinen på Apoteket. 388 kr för 28 kapslar. Hemskt. Jag ska börja ta dem imorgon.