2000-03-30

Idag kom det en videofilm med posten. Jag har vunnit den i någon tävling. Kul! Fast jag har redan sett den förut. Det är tack vare "K" som jag vann den här filmen. Hon brukar alltid titta efter tävlingar i olika tidningar och så mailar jag in svaren både i hennes och i mitt namn. Därför så ska jag ge filmen till henne.

Jag ska snart gå ut på min promenad (ja, jag var ute igår också). Solen skiner och det är nog lite varmare ute än det var för några dagar sedan. Enligt väderprognosen kan det bli uppemot +15 grader idag. Nåja... det återstår att se. Eller rättare sagt; känna.

Jag hoppas verkligen att de på Rogers jobb kan säga vilka som måste sluta. Det är inte bara de arbetande som mår dåligt. Jag mår också för jävligt. Tänker hela tiden tankar som "Älskar han mig? Vill han fortsätta vara ihop med mig? Kanske allt blir bättre när han får reda på hur det blir med jobbet? Men tänk om inget förändras..." Och så är tankekarusellen igång.