2000-03-30

Nu är jag tillbaka. Jag hittade också en CD på rean. Petter. Jag brukar inte köpa sådan musik i vanliga fall... men nu kunde jag bara inte låta bli. För den är faktiskt bra. *ler*. Jag köpte även en liten present åt "K" (hon fyllde år i måndags), något som jag vet att hon gillar. Får väl ge det till henne när vi träffas någon gång på föreningen eller så.

Roger ringde på mobilen när jag var i centrum. Tydligen så får de reda på vilka som får sparken, antingen idag eller imorgon. Ja... och så upprepar sig historien igen. Roger skulle ha kommit hit idag. Men nu verkar det inte som att det blir så. Han sa att han ringer senare idag. Hoppas att han kommer ihåg det.

På lördag kanske vi ska åka till IKEA (med mina föräldrar). Jag ska få ett nytt datorbord. Först tänkte vi på ett hörnbord, men det passar ju inte alls eftersom solen, TV-n och en lampa kommer störa i bakgrunden.