2001-01-01

De håller fortfarande på att skjuta upp fyrverkerier här där jag bor. Så jag ska nog återgå till mitt fönster och stå där och glo ett tag till. Det är riktigt bra att bo i höghus vid sådana här tillfällen. Jag behöver inte få ont i nacken av att titta upp hela tiden... jag tittar bara rakt ut. *ler*. Fyrverkeriet på TV3 då? Jo, det spelar jag in på video. Det vill man ju inte missa. Roger är där just nu med sina polare. Han ringde några minuter innan tolv och önskade gott nytt år. Då sprang han för att hinna med och se fyrverkeriet.

Morsan & farsan ringde kvart över tolv och önskade gott nytt år de också. Just det... jag har ju inte skålat med mig själv!!! Hm, var är min flaska med Sprite? Ja, jag käkar ju medicin och vill inte dricka alkohol då. Den enda alkohol jag dricker är Echinagard när jag är förkyld. Morsan sa att hon kanske kommer över imorgon med käk som blivit över och lite champagne.

Fåglarna är inte ett dugg rädda av allt smällande. De sitter i sin bur och käkar frön.