2001-01-28

Nu är vi tillbaka efter att ha varit i centrum. Jag var på jakt efter ett par höst/vår-skor. Jag hittade ett par skor som jag tyckte såg hyfsat bra ut. När jag tittade på priset så kunde jag knappt tro mina ögon. Från att ha kostat 750 kr så var det nedsatt till endast... 99 kr!!! Jag kunde inte motstå ett sådant bra pris så jag köpte dem. I en annan skoaffär köpte jag ett par mjuka, härliga innetofflor i en skojig design. Ja, vad spelar det för roll att de är lila med en stor rosa blomma på... det är ju känslan som är viktig.

En väninna som råkade vara i närheten, ringde till min mobil och vi träffades utanför centrum och pratade lite. Och så fick jag några tidningar att läsa också. Vilken toppendag... ja, nästan. Jag irriterar mig jämt på farsan.

Roger var förbi med en polare. De köpte nämligen dator bägge två i samma affär. Jag fixade några spel till Rogers dator och hans polare ville också ha dem... så jag kopierade över dem på en diskett. Det var bara några vanliga kortspel. Patiens och sånt...