2001-04-04

Jag tänker lägga mig snart. Inte för att jag är speciellt trött, men jag vill inte vända på dygnet igen så att jag sover hela dagarna.

Igår klockan halv elva på kvällen dök Roger upp. Vi tittade på en film... och hade lite kul förstås. *he, he*. Vid tvåtiden somnade vi. Klockan åtta imorse vaknade jag och då var Roger redan uppe och tittade på TV. Sen hade vi lite mer skoj, tittade på ännu mer TV. Sedan var det dags för honom att åka till jobbet.

Jag har lånat fyra filmer från honom: Gone in 60 seconds, Mission Impossible 2, Hollow Man, Gladiator. Wow, jag kom just på att det finns snygga killar i alla de filmerna. *hi, hi*. Hoppas bara att det är bra handling i dem. De flesta jag känner säger att Gladiator är bra, men jag läste någonstans att Gone in 60 seconds inte är så märkvärdig. Nåväl, alla har olika smak.