2001-04-03

Tror du att Roger dök upp igår? Nix. Jag somnade framför TV-n klockan elva, vaknade vid ett mitt i natten, borstade tänderna, lade mig i sängen och somnade.

För en kvart sedan vaknade jag och tänkte att: "Vad fan, nu tar jag och ringer den där muppen". Jag väckte honom (*ha, ha*) och frågade vad som hände igår. Vad var hans ursäkt? Jo, han har tvättstugan klockan sju på morgonen idag och han kunde inte hitta någon annan tid den närmsta veckan. Det är klart att jag förstår att man måste tvätta om man inte ens har ett par rena underkläder. Men... då bör man också ringa och säga att man inte kan komma! Det tar ju bara några minuter att ringa. Hm!

Det är inte bra att ha för mycket ilska i sig, så jag tror att jag ska ut på nätet och leta upp något actionspel där man kan spöa upp olika snubbar...