2001-04-11

Usch, vad jag är trött. Jag måste sova. Idag var morsan och jag på föreningen. Farsan skjutsade dit oss, men när vi skulle hem tog vi bussen. Ja, jag hade tagit Xanor innan. Jag träffade ju min terapeut idag för första gången. Anledningen till att vi träffades på SPS är att han i vanliga fall arbetar ute i Botkyrka (på andra sidan stan).

Just det, där bodde jag mina 6 första år. I betongförorten Fittja. Väldigt trevligt ställe... faktiskt. Det är fin natur runt omkring och lägenheten var det inget fel på. Det enda dåliga jag minns var att det stank urin i hissen. Vem vet, kanske jag hade mått bättre om jag bott kvar där? Fast då hade jag säkert fått andra problem...

*gäsp*. Imorgon har jag tvättstugan. Morsan kanske dyker upp innan så vi kan gå ut eller kanske träna på att åka buss. Utan Xanor förstås... fast då får det bli en mjukstart med bara en hållplats, max två.

Kan min trötthet delvis bero på maten? Jag tänkte på att man brukar bli lite dåsig efter att man ätit. På hemvägen stannade nämligen morsan och jag till vid McDonald's. Så fort jag klivit innanför dörren hemma och tagit av ytterkläderna så satte jag mig vid bordet och smaskade i mig en McFeast & Co och två äppelpajer. Jag köpte fyra pajer så jag har två till imorgon också. *mums*