2002-06-26

Jag har just varit ute en sväng och postat räkningarna. Tänkte att det var lika bra när jag ändå har Xanor i kroppen. Det hände en lite rolig grej på väg till postlådan... jag höll på att kollidera med en hare. Men den upptäckte mig i sista sekunden och skuttade snabbt iväg åt ett annat håll.

Det blev ingen träff med terapeuten idag. Jag känner mig stressad för att jag måste hinna med olika saker innan farsan drar till Spanien på söndag. Därför storhandlade jag både igår och idag. Sen om några veckor måste jag handla lite saker igen eftersom morsan åker iväg på semester då. Det blir totalt tre veckor (om jag uppfattat det rätt) som ingen av föräldrarna är hemma. Under den tiden tänker jag ändå minst en gång i veckan försöka ta mig ner till affären här i närheten... mest för fåglarnas skull eftersom jag inte vill att de ska vara utan gurka och sallad.

Ingen i min omgivning tycks förstå varför jag är stressad. De tycker att det inte finns något att stressa över. Kanske de har rätt, men jag kan ju inte rå för att jag känner så.