2002-06-21

Oj, vad tiden går fort ibland... visste inte att det var senast i måndags som jag skrev något här i dagboken. Inte för att det har hänt speciellt mycket. Jag var och träffade terapeuten som vanligt i centrum i onsdags. Sedan kom morsan dit och vi gick runt och tittade lite i affärer. Vi satt utanför McDonald's och smaskade i oss lite goda hamburgare också. Efter det åkte jag buss hem ensam.

Igår... gjorde jag nog inget särskilt. Jag vet inte om det är vädret eller vad... men jag känner mig så trött. Huvudvärk hade jag dessutom igår. *suck*.

Nåväl, idag var jag hos mina föräldrar och åt mat. Mellan regnskurarna så kom det en lucka på ca 20 minuter med solsken. Då passade morsan och jag på att sitta ute en stund (farsan kollade på fotbollen på TV). Nu är jag hemma igen och ska titta på Ricki Lake. Jag tänkte ta en tur på cykeln samtidigt...