2002-10-27

Usch, tiden bara går... utan att något händer. Fast idag var ett undantag. Morsan kom hit i förmiddags och sedan promenerade vi till centrum där vi tittade lite i affärer. Det var någon töntig småbarnsgrupp som satt och signerade skivor mitt i gamla delen av centrumet. De kan inte ha varit mer än 12 år gamla... löjligt.

Jag var på jakt efter en grej till mina växter men hittade inte det jag behövde trots att vi sökte igenom alla möjliga affärer. Jag får väl åka ut till Plantagen någon dag. Däremot så hittade jag sockor på KappAhl. De hade erbjudandet "köp tre, betala för två".

Idag tog jag bara en Xanor, men det fungerade bra att gå omkring i centrum. Jag kände bara lite obehag en gång och det gick ganska snabbt över. På hemvägen åkte vi buss. Det gäller att utnyttja SL-kortet som man har.

Jag vet inte vad jag ska hitta på nu. Jag känner inte för att göra någonting. Läsa? Se på film? Spela spel? Det är för tidigt att sova än (även om jag säkert skulle kunna somna utan problem just nu).