2002-10-05

Vilket äckligt höstväder det är ute. Man vill bara gå i ide och sova till nästa vår. Jag avskyr kyla! Brr... tack och lov för fleece. Jag har två tröjor hittills, men jag kan lova dig att min garderob kommer fyllas med många fler. Jag köpte faktiskt en idag. Efter den vanliga lunchen hos föräldrarna åkte vi till centrum där jag handlade mat och sedan kikade in på Stadium. 199 kr för en härlig, varm fleecetröja tycker jag är ett utmärkt bra pris.

Jag har inte mått så bra idag. Jag kände inget särskilt när jag vaknade imorse. Men under lunchen så fick jag bara ner två tuggor kött... fast en ganska stor portion potatisgratäng. Vem kan motstå morsans fantastiska gratäng? Inte jag i alla fall. Efteråt mådde jag illa en stund... och var tvungen att ta en Xanor innan vi åkte och handlade.

När jag kom hem packade jag upp alla varorna och kom sedan på att jag behövde boka tid i tvättstugan. Så det var bara att ta på sig skorna igen och åka ner till källaren. Den dagen jag hade tänkt tvätta (14/10) var förstås fullbokad. I det här huset måste man vara ute i god tid... minst två veckor innan. Jag vet inte exakt hur många lägenheter det finns, men det är minst 60 stycken.