2003-02-06

Igår gick jag och lade mig tidigt, tror det var strax före tio på kvällen. Trots att jag sov till halv sex så var det ändå inte tillräckligt. Ända sedan i måndags har jag dessutom mått illa igen, har ingen större aptit. Men det är bäst att jag försöker få i mig något eftersom jag gick ner nästan tre kilo under jul och nyår när jag mådde dåligt.

Vad ska man äta då? Något enkelt... som man inte behöver tugga så mycket. Jag vet inte vad tandläkaren har gjort, men jag tycker att det ilar i tänderna som de lagat (även de som lagades för någon månad sedan). *suck*. Om det inte blir bättre till nästa torsdag, då jag har tid hos tandis igen, så får jag väl fråga varför det är så här.

Det är väl typiskt... jag hade inte ont i tänderna förut, inga ilningar eller någonting. Nu efter ett par lagningar så tycks det strula och en massa pengar har gått åt.