2003-02-28

Idag var morsan och jag inne i stan igen. Vi gick runt lite... och hamnade inne i en resebyrå. *Poff* sa det och så hade vi beställt en resa till Kanarieöarna på en vecka. Det var inget vi hade planerat, och jag kan ju säga att jag blev så nervös när vi var där inne att jag var tvungen att springa iväg till Burger King och låna deras toalett. Ja, du som har läst min dagbok ett tag har säkert uppfattat att jag reagerar mest med magen när jag blir nervös.

Det känns jättepirrigt. Det som är värst just nu är att man måste ha intyg med sig på utlandsresor om man äter medicin som är narkotikaklassad, t.ex. Xanor. Man får bara ha med sig en viss mängd, det hela verkar väldigt krångligt. Så jag har bett morsan prata med min läkare om att skriva ut ett recept och sedan fixa intyg hos Apoteket. Det är förstås inte säkert att jag kommer ta någon Xanor medan jag är bortrest, men det är just tryggheten att veta att de finns där ifall jag behöver dem.