2004-05-11

Jag ska snart lägga mig och försöka sova. Natten till idag var jag uppe igen och spydde. Jag fattar inte vad det är för fel på mig. Jag åt bara två mackor igår till middag. I och för sig var det ganska sent, efter tio någon gång. Det gillade magen tydligen inte. Jag kunde inte somna förrän halv sju imorse.

Jag skulle egentligen åkt till tandläkaren imorgon. Men istället ska morsan och jag till min husläkare och se om vi kan ta reda på vad som spökar. Då kommer de säkert ta en massa prover... usch. Jag ska upp ganska tidigt imorgon och ta Xanor så jag klarar av att ta mig till mottagningen. Blä, jag mår inte så värst bra nu heller. Hoppas jag slipper kräkas igen... vill bara ha en natts sömn utan att känna mig illamående. Jag kollade tempen tidigare men jag har inte speciellt mycket feber.