2004-05-15

Jaha, så var det en ny dag igen. Jag tog en åksjuketablett igår kväll och den hjälpte mot illamåendet. För en gångs skull sov jag rätt bra, jag vaknade bara någon enstaka gång under natten. Klockan är ganska mycket, kanske jag skulle ta och ringa mina föräldrar. De kommer säkert undra om jag ska över till dem på lunch. Jag har tagit en Xanor för jag vill förstås ut... men jag vet ändå inte om jag klarar det.

Mina päron hann före, de ringde just. Jag ska göra ett försök. De kommer och hämtar mig om ca en halvtimme. Hoppas att jag mår så pass bra att vi kan åka till Coop sen och köpa Coca-Cola och drömyoggi. Jag ska även kolla om de har en viss sort av Yalla yoghurt. Tror att jag har fastnat för frukten guanabana... bara själva namnet är ju roligt. Drickan Festis finns i en smak som är god och fräsch: guanabana och pineapple.