2004-05-12

Jag var hos husläkaren idag. Fast inte hos min egen. Det var ett mindre kaos på mottagningen... förseningar o.s.v. Det var nog därför jag fick träffa en annan läkare efter en timmes väntan. Han sa inget som jag hade nytta av. Men de tog fem rör blod och så fick jag med mig hem två saker som är till för... hrm, avföringsprov. Snacka om vidrigt att behöva gräva i sin egen skit. Jag höll nästan på att kräkas. Nej, inget mer skitsnack nu.

Igår tog det ett tag innan jag somnade. Jag mådde nästan lika illa som natten innan. Ändå hade jag bara ätit lite aprikoskräm. Så man kan nästan konstatera att mitt illamående inte har med att göra vad jag äter eller inte äter. Min nya favoritdryck är avslagen Coca-Cola. Om ens husläkare rekommenderar en att dricka det så måste det ha någon effekt, eller hur? Jag har tur för den här veckan kan man köpa 4 x 2 liter Coca-Cola för 45 kr hos Coop Forum.