2004-09-13

Jag mår inte bra idag. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är... kanske en blandning av olika saker. Jag har varit utan Losec i nästan två veckor men idag var jag tvungen att ta en igen för det känns i magen. Jag är jätteseg men det är nog på grund av att det är första dagen på "lingonveckan". Sen är jag orolig för min fågel också. Han blir nästan sämre och sämre för varje dag. Igår kunde han inte hoppa upp från burgolvet så jag fick fånga honom och sätta honom i boet. Jag har ställt in mat och vatten på golvet ifall att han inte kan ta sig upp när jag inte är hemma.

Det märks att hösten är på väg, idag blåser det jättemycket ute och det är +18,5 grader. Inte så jättekallt än, det är ju bra. *atjooo* Aj, min mage... jag måste äta något. Vad är snällt mot magen? Ostschnitzel kanske? Nej, det får bli en lasagne istället.