2004-09-08

Jag var inne på SPS-chatten igår... eller var det dagen innan? Hm, tror det var igår. Jag borde kolla in där oftare... att chatta är ju också en form av träning. När jag skrev uppsatser i skolan eller som nu när jag skriver dagbok flödar bara orden fram. Men ibland när jag chattar så får jag verkligen hjärntorka... *ha, ha*.

Minnet igen... dumma Xanor. Det var något jag skulle skriva om men nu kommer jag inte ihåg det bara för det. Nåväl, jag får väl skriva om något annat. Jag köpte en duschradio idag. Jag har alltid velat ha musik i badrummet men man vet inte hur radioapparaterna tål fukt osv. Jo, nu kom jag på vad det var jag skulle skriva. Jag är numera en spanare för TV3s Efterlyst. Jag fick ett mail idag... men det var inte så mycket att spana efter, bara två bilar. Men, men... jag får hålla ögonen öppna.