2004-09-04

Jag var hos tandregleraren i onsdags och fick lite glada nyheter. Nästa gång jag ska dit så tar han bort tandställningen. Tjoho! Sedan ska jag ha någon grej som sitter bakom tänderna. Den ska jag använda i ca ett år för att tänderna inte ska flytta sig.

Mårten var här i veckan igen. Det är alltid kul att få besök. Vi gjorde inte så mycket, var inne i stan lite. I tisdags åkte vi till Coop i Bromma för att lämna in bidrag till en tävling. Det var sista tävlingsdagen och jag ville så gärna vara med. Jag tog ingen Xanor för jag skulle till tandregleraren dagen efter. Fy fan vad jag mådde dåligt... hela vägen till Bromma. Jag hade sådan stark ångest och illamående. Flera gånger kändes det som att jag inte skulle klara av resan, men jag kämpade på ändå. När vi gick inne i affären så hade den värsta ångesten släppt men jag kände mig fortfarande yr och illamående. På kvällen blev det ännu värre och det var knappt att jag kunde somna.

I torsdags mådde jag lite bättre och klarade av att åka med Mårten till Åkersberga. I Åkersberga hittade jag bland annat en speciell sort av havrebollar som jag är jätteförtjust i. Förut sålde de såna i MM men jag har inte sett till dem på flera år... så jag blev glad när jag hittade dem där i Åkersberga.

Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Jag var ute för en stund sedan och slängde tidningar och reklamblad i pappersinsamlingen. Det kändes inte alls bra... jag mådde illa. Men nu är det gjort i alla fall.