2010-12-07

Jag är trött på att skotta snö. Men trots att jag blir genomsvettig så är det ändå inte så jobbigt. Jag får inte ens träningsverk efteråt. Apropå träning så ska jag lägga mig nu för jag är sjukt trött. Imorgon när jag har vaknat så ska jag gympa med Wii som vanligt. Det är inte så kul jämt men det är roligt att få uppleva resultatet... att man känner att man orkar mer.

Känner mig lite halvdeppig just nu. Jag tror att jag har solbrist... måste ha solsken... eller något annat stimulerande. Jag är trött på att gå omkring här i huset hos mina föräldrar och göra samma sak dag efter dag. Visst, jag skulle kunna läsa en bok eller börja sticka (jag köpte stickor och garn för längesedan). Men jag känner inte för det. Jag vill göra något kul... men jag vet inte vad. Det är ungefär som när man har mens att man är sugen på något men oavsett vad man äter så hittar man aldrig rätt.

Det är lika bra att stänga av tankeverksamheten och sova istället. Om man nu får sova ifred... jag har haft ganska många mardrömmar de senaste veckorna.