2010-12-02

Vi ska sova snart. Jag har ingen lust att lägga mig i min iskalla säng. Det är knappt +20 grader i min lägenhet. Jag får väl ta en filt till på mig.

Showen var askul! Vi hade ståplatser vilket passade min ömmande svanskota perfekt. Däremot har jag ont i axlarna och ryggen... men det är väl mer av spänningar... främst för att jag frös tror jag. Vi hade som sagt ståplatser som var en våning upp. Efter ett tag började flera kändisar dyka upp bredvid oss... bland annat Lili & Sussi, Calle Norlén, Sissela Kyle och Maria Montazami. Mårten frågade om det var okej att jag tog en bild på Maria och honom och hon svarade "javisst". Det blev en ganska bra bild. Mårten ser ut som en midget bredvid henne för hon är superlång! Men hon har en skön attityd tycker jag... verkligen supertrevlig. Det fanns fler kändisar i byggnaden... några som satt på nedre våningen och åt var bl.a. Pekka Heino, Fredrick Federley.

Nä, nu fryser jag för mycket för att skriva mer här och det låter som att Mårten redan snarkar på soffan. Så... adjöss och goodbye for now.