2010-12-29

Jag trodde att jag mådde kanske pyttelite bättre... sedan tog jag tempen. 38,1 graders feber just nu och det lär säkert bli mer innan jag lägger mig... för jag fryser som fan. Jag är ingen läkare men det är en sak jag märkt (när det gäller mig i alla fall). Om jag fryser är febern på väg upp, svettas jag är den på väg ner. Nu skakar jag som ett asplöv och kan inte göra mycket annat än att sitta här vid datorn. Jag mår illa bara jag tänker på alla snabba kameraväxlingar i de flesta tv-program.

Usch, känner mig lite borta. Jag har tagit en till Xanor och mina två Lergigan. Jag tänker inte ta något febernedsättande. Jag låter kroppen sköta sig själv. Nu är jag helt borta... för jag pratar med Mårten i telefon. Nej, jag orkar inte med att skriva mer. Fan, jag vill inte vara sjuk. Men det finns inget man kan göra... skit.