2011-12-30

Jag har fått nog av det här huset och området. De senaste två dagarna har det varit fest och fyrverkerier mitt i natten och på dagarna skrikande barn, borrande och hamrande non-stop. Jag måste till mina päron snart och sova ut innan jag blir knäpp... eller knäppare. Ibland önskar man att man hade ett automatvapen och bara kunde ha ihjäl alla jävla idioter. Men det skulle inte hjälpa... för det skulle bara dyka upp nya idioter. *ha, ha*

Varför känner jag mig så tom? Kanske för att jag inte har någon plats jag kan kalla hem. Det är jättesnällt att jag får bo hos mina föräldrar ibland men det är ändå inte som att ha något eget. När jag är här i min lägenhet och det är tyst så kan det i och för sig kännas rätt ibland. Men det är sällan det är tyst. Måste man bo i villa för att slippa oljud? För det blir ju bara värre och värre. Mårten har också märkt att folk låter mer där han bor. Jag pallar inte med mer i alla fall...

Nej, nu måste jag lägga mig för jag känner mig konstig... yr. Ena stunden fryser jag och i nästa svettas jag. Min hosta är fortfarande kvar men jag tror inte att jag har feber. Ska kolla både det och trycket. 36,7 grader... 113/75 och 81 i puls. Inget konstigt där kanske. Nåväl, god natt...